Lietuvos paštas

Lietuvos paštas, ЗАО

Klientų aptarnavimo specialistas (pavaduojantis)

Объявление действительно до:2017-04-01
Сфера деятельности предприятия:Услуги
Характер работы:• finansinių paslaugų (pašto ir piniginių perlaidų priėmimas ir išmokėjimas, mokesčių, įmokų priėmimas, kreditų ir kitų finansinio tarpininkavimo paslaugų) teikimas, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
• privačių bei verslo klientų aptarnavimas;
• informacijos apie paslaugas teikimas, klientų konsultavimas;
• grynųjų pinigų, valiutos keitimo operacijų atlikimas;
• atliktų darbų ataskaitų rengimas.

Требования к работнику:• išsilavinimas – aukštasis;
• darbo patirtis pardavimų srityje – didelis privalumas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Word, MS Excel, Outlook);
• geri bendravimo įgūdžiai, pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, mokėjimas dirbti savarankiškai;
• orientacija į rezultatus, tikslo siekimas;
• darbo patirtis finansų institucijose/ su grynaisiais pinigais – privalumas;
• puikus valstybinės kalbos mokėjimas, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas.

Предприятие предлагает:
  • stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
  • apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • visas socialines garantijas.
Контактный телефон: 864059889
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Lietuvos paštas http://www.post.lt/

Lietuvos paštas, ЗАО

Lietuvos paštas yra didžiausia ir seniausia pašto paslaugų teikimo bendrovė, turinti daugiausiai klientų aptarnavimo skyrių mūsų šalyje. Bendrovė, siekianti kokybės, veržlumo, modernumo ir efektyvumo, kviečia prisijungti naujus, motyvuotus komandos narius.

Больше объявлений о работе >>
Время действия этого объявления о работе закончилось 2017-04-01 Больше объявлений о работе >
При возникновении вопросов пишите нам.
Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
ошибках или недостающих функциях.
Обращаюсь по поводу:
Ваше имя:
Адрес электронной почты:
Телефон(не обязательно):
Вопросы, пожелания:
Пожалуйста, ждите...