Darbo pobūdis: | Ieškome komandos pastiprinimo klientų aptarnavimo skyriuje, jei mėgsti bendrauti su žmonėmis, nori mokytis ir augti, kviečiame atsiųsti savo prisistatymą ir prisijungti prie mūsų komandos !
Atranka ir susitikrinimai vyks: 12 mėn 12-23 d.
Įdarbinimas 12 mėn 26-30 d.
Darbo pobūdis:
Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu, kitais internetiniais kanalais.
Darbo Funkcijos ir atsakomybės:
Dirbti su keliais projektais vienu metu
Padėti klientams išspręsti susidarusias situacijas, atsakyti į jiems nežinomus klausimus, susijusius su projektu.
Mes suteikiame:
Apmokymus kurie trunka 2-7 d.d, apmokymai vykdomi 3 etapais individualiai ir kartu su kolektyvu.
Tvarkingą darbo aplink ir draugišką kolektyvą, kurie padės atsakyti į visus klausimus.
Lankstų darbo grafiką, galima rinktis darbą 0,5 ; 0,75 ar pilnu etatu.
Premiją už pasiektus darbo rezultatus
Galimybe kelti savo kompetencijas ir keisti darbo pobūdį, kuriant pridetinę vertę kitoje pozicijoje.
Reikalingos savybės:
Būti komunikabiliu ir atsakingu
Geras kompiuterinis raštingumas
Taisyklingi lietuvių kalbos įgūdžiai raštu, žodžiu
Nebijoti iššūkių ir darbo su nauja informacija;
Gebėjimas bendrauti su žmonėmis, sprendžiant klientų klausimus
Privalumai:
Galimybė dirbti slenkančiu grafiku
Panaši darbo patirtis
Užsienio kalbų mokėjimas (RU, EN ar k.t)
Darbo užmokestis dirbant pilnu etatu 900-1400 Eur/mėn neatskaičius mokesčių.
Atlyginimą sudaro bazinis užmokestis ir priedai.
Didesnis darbo užmokestis yra nurodytas dirbant naktimis ir slenkančiu grafiku.
Darbo grafikas:
A) Darbo dienomis 8-17
B) Naktimis slenkančiu grafiku 20-08 ; 00-08
C) Slenkantis darbo grafikas 13-20/21 savaitgaliais 08-17 ; 17-22 ir kitos variacijos. |