Švara Sau

Švara Sau

Verslo klientų aptarnavimo vadybininkas

Зарплата за вычетом налого900―1500 €
Объявление действительно до:2025-09-26
Характер работы:

Apie mus

„Švarau sau“ – viena iš patikimiausių valymo paslaugas teikiančių įmonių Lietuvoje. Mūsų stiprybė – kokybė, profesionalumas ir atsakingas požiūris į klientus bei darbuotojus.

Tavo atsakomybės:

  • Esamų verslo klientų aptarnavimas ir santykių palaikymas;
  • Klientų užklausų ir poreikių koordinavimas, operatyvus problemų sprendimas;
  • Paslaugų kokybės kontrolė, grįžtamojo ryšio surinkimas;
  • Naujų klientų paieška ir bendradarbiavimo galimybių plėtojimas;
  • Komunikacija su objekto vadovais ir valymo personalu dėl užduočių vykdymo;
  • Ataskaitų rengimas ir darbo procesų optimizavimas.

Reikalavimai kandidatui:

  • 2 metų patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar B2B srityje (privalumas – paslaugų sektoriuje);
  • Puikūs bendravimo, derybų ir problemų sprendimo įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandiniuose projektuose;
  • Atsakomybė, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
  • Geros lietuvių kalbos žinios, anglų/rusų kalbos – privalumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas (privalumas, jei reikės vykti į objektus).

Mes siūlome:

  • Galimybę dirbti stabilioje ir augančioje įmonėje;
  • Įdomų, dinamišką darbą su verslo klientais;
  • Visas darbui reikalingas priemones (telefoną, kompiuterį, automobilį – jei reikia);
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • Draugišką kolektyvą ir palaikančią darbo aplinką;
  • Atlyginimą į rankas nuo 900 eur + motyvuojantys priedai.
Контактный телефон: +37060575275
Хотите подать заявку? Нажмите "Отправить резюме".
Отправить резюме
Švara Sau http://www.svarasau.lt

Švara Sau

Patalpų valymas ir teritorijos priežiūra.
Больше объявлений о работе >>
При возникновении вопросов пишите нам.
Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
ошибках или недостающих функциях.
Обращаюсь по поводу:
Ваше имя:
Адрес электронной почты:
Телефон(не обязательно):
Вопросы, пожелания:
Пожалуйста, ждите...