Straipsnių paieška
2014-01-13

10 patarimų kaip turėtų atrodyti geras portfolio

Kūrybinių specialybių atstovai – grafiniai, baldų ar mados dizaineriai, rašytojai, filmų kūrėjai, fotografai ir kiti – dažniausiai turi savo darbų kolekciją internete, vadinama portfolio.

Portfolio gali būti kuriamas dėl kelių priežasčių. Laisvai samdomiems dizaineriams ir kitiems kūrėjams tai - puiki proga parodyti savo darbus ir leisti žmonėms juos lengvai pasiekti. Studentams arba beieškantiems darbo portfolio yra vienas iš pagrindinių kriterijų, atkreipiantis darbdavių dėmesį ir nulemiantis kandidato sėkmę. Jau įsitvirtinusiems menininkams nuolat atnaujinamas portfolio gali būti puiki platforma skleisti informaciją apie jų kasdieninį dizaino gyvenimą bei stiprinti savo žinomumą internete.

Taigi kaip turėtų atrodyti geras portfolio?

  • Logotipas. Pirmiausia reikėtų susikurti logotipą, kuris reprezentuos jus, internetinio portfolio savininką. Rekomenduojama naudoti savo vardą ir pavardę (arba jų inicialus). Skaitome iš kairės į dešinę, tad naudingiausia logotipą talpinti svetainės viršuje, kairiame kampe.
  • Šūkis arba pagrindinė eilutė. Tai turėtų būti trumpas jūsų veiklos aprašymas – pavyzdžiui kokia jūsų profesija, ką kuriate, kur gyvenate (“Kuriu kokybiškus logotipus visoje Lietuvoje”).
  • Portfolio. Priklausomai nuo profesijos, visuomet reikėtų talpinti dideles, geros kokybės nuotraukas, parodančias jūsų darbus. Geriausiai kontekstą paaiškina trumpi darbų aprašymai – idėja, darbo procesas ir kokie įgūdžiai buvo naudojami. Keli teigiami atsiliepimai iš klientų padeda išssiskirti iš minios.
  • Paslaugos. Būkite konkretūs – aiškiai išdėstykite, kokias paslaugas (pavyzdžiui, spaudos: maketai, logotipai, skrajutės…) teikiate. Taip sutaupysite laiko ir sau, ir klientui.
  • Apie jus. Skiltyje “Apie mane” rekomenduojama atskleisti daugiau informacijos apie darbo patirtį, išsilavinimą, pomėgius ar apdovanojimus. Taip pat patartina įtalpinti savo nuotrauką – tai skatina kliento pasitikėjimą.
  • Kontaktinė informacija. Tai viena iš svarbiausių portfolio dalių, kuri turėtų būti aiškiai matoma – jūsų telefono numeris, e-mail adresas ir galbūt Skype vardas.
  • Blog’as. Portfolio puslapyje nuoroda, patalpinta į nuolat atnaujinamą tinklaraštį, parodo srities išmanymą, padeda išlaikyti dinamišką portfolio įvaizdį ir sukelia diskusijas profesionalų tarpe.
  • Socialiniai tinklai. Portfolio efektyvumas ir pasiekiamumas padidėja susiejus puslapį su Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram ir kitomis socialinių tinklų platformomis.
  • Nauji darbai. Nuolatos atnaujinkite savo puslapį – aprašymą, darbus, blog’ą, o jeigu reikia – ir stilių. Taip skatinsite reguliarų klientų apsilankymą.
  •  Paprastumas. Puslapio dizainas neturėtų varginti potencialaus kliento ar darbdavio, nes jūsų darbai – svarbiausia portfolio dalis.
Jūsų vardas:
Komentarų dar nėra. Būkite pirmas!
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...